preloader

Vikingų žaidimas

Medinis vikingų žaidimas
Medinis vikingų žaidimas
Medinis vikingų žaidimas
Medinis vikingų žaidimas

Medinis vikingų žaidimas (KUBB) – tai populiarus švedų vejos žaidimas, menantis dar vikingų laikus, skirtas visai šeimai arba draugų kompanijai. Šio žaidimo tikslas yra numušti medinius blokelius, vadinamus “kubbs’ais” mėtant į juos medines lazdeles, vadinamas “kastpinnarais”. „KUBB“ žaidimas geriausiai gali būti apibūdinamas kaip boulingo ir pasagų mėtymo derinys, skatina sportiškumą, stambiąją motoriką ir ištvermę. 

Žaidimo nuomos kaina 15 eur /para

Nuomojant bet kuriuos 3 žaidimus – 40 eur/para

Nuomojant bet kuriuos 5 žaidimus – 60 eur/para

 

Taisyklės:

  1. Pradžioje atmatuojamas žaidimo laukas 4m x 6m. Lauko kraštuose yra įsmeigiami 4 kuoliukai, kurie žymi žaidomo aikštelę, o per patį vidurį yra pastatomas „karalius“.
  2.  Gali žaisti nuo 2 iki 12 žaidėjų. Amžiaus apribojimų nėra.
  3. Žaidimo tikslas – kiekviena komanda stovi prie savų „pėstininkų“ ir jos tikslas numušti priešininko „pėstininkus”. Jei tai pavyksta padaryti, belieka tik numušti „karalių“ ir jūs laimėjote.
  4. Mesti lazdą galima tik iš apačios į priekį, nesulenkus alkūnės. Lazda reikia laikyti vertikaliai. Jeigu lazda pirmiau palietė žemę, o ne “pėstininką” numušimas neįskaitomas.
  5. Žaidimo pradžioje kiekviena komanda meta po vieną lazdą kuo arčiau „karaliaus“. Komanda, kuri numeta lazdą arčiausiai – pradeda pirmoji. Jeigu metimo metu paliečiamas “karalius” pradeda priešininkai.
  6. Pradedančios komandos tikslas – nuo savo linijos metant lazdas numušti priešininko „kareivius“. Kai yra numetamos visos 4 lazdos ateina priešininkų eilė.
  7. Prieš metant priešininkams lazdas į pirmosios komandos „kareivius“, reikia permesti į priešininkų pusės kvadratą „kareivius“ kuriuos šiems pavyko numušti ( permesti reikia tik tuos kurie yra nugriuvę, jei yra pasviręs ar buvo paliestas lazda, bet liko stovėti, permesti nereikia). Šie „kareiviai“ tampa „perbėgėliais“.
  8. Jei permetant „kareivį“ šis išriedėjo iš kvadrato, reikia jį permesti. Jei jis išriedėjo ir po antro bandymo, tada „kareivis“ yra statomas už „karaliaus“ per atstumą kokio ilgio yra pats „ kareivis“. O tai jau nėra gerai, nes numušti jį bus rizikinga. Jei metant „kareivį“ šis paliečia kitą „kareivį“, tuomet jie sustatomi kartu. Yra žaidimo variantas, kai vienas „kareivis“ yra statomas ant kito „kareivio“, kurį šis palietė krisdamas.

Kai visi „kareiviai“ yra permetami, juos reikia pastatyti toje vietoje, kur ir nukrito.

  1. Dabar metančios komandos pagrindinis tikslas išmušti „kareivius“, kurie yra arčiausiai jų. Jei nepavyks to padaryti, tai pirmoji komanda (kai ateis eilė mesti jiems lazdas) mes ne nuo savos bazinės linijos, o nuo įsivaizduojamos linijos pravestos per artimiausią „kareivi“, esantį arčiausiai jūsų lauko. Taigi priešininkai mes iš arčiau ir galimybė pataikyti padidėja. Todėl labai svarbu išmušti visus arčiausiai esančius „kareivius“.
  2. Žaidimas tęsiasi tol, kol nebus numuštas „karalius“. „Karalius“ yra numušamas tik nuo bazinės linijos, bet tik tuomet, kai yra numušti visi priešininko „kareiviai“.

Svarbu: Jei „karalius“ buvo numuštas anksčiau nei buvo išmušti visi priešininko „kareiviai“, komanda kuri jį numušė pralaimi.

© 2022 Vaiko Dėžutė